13/1/10

CALA TOMÀS - BINIGAUS - CALA ESCORXADA

Sortint de Ciutadella enfilau la carretera general fins a Ferreries, poc abans d´arribar-hi cal desviar-se cap a la dreta i agafar la carretera d´Es Migjorn Gran. Ara només us heu de preocupar de seguir les indicacions cap a la urbanització de Sant Tomàs. Un cop allà, deixau el cotxe a un aparcament que trobareu al costat d´un restaurant.
Arribar a Binigaus és molt senzill, només s´ha de caminar un tros de camí en direcció est, sempre al costat del mar durant deu minuts.
Travessau la platja, una de les més polides del sud de Menorca per la transparència de les seves aigües. A continuació, endinsau-vos una mica dins la marina i ben aviat localitzareu un piló de fusta amb un símbol d´una fletxa de doble sentit.
L´itinerari cap a Cala Escorxada està molt ben indicat per pilons com el de la imatge i resulta molt agradable perquè alguns trams transcorre dins el bosc i altres voregen el mar amb total seguretat. S´hi han instal.lat barreres de fusta a mode de miradors en els punts més perillosos. A més, a les pujades i baixades de nivell trobareu escales excavades a les roques.
En definitiva, una excursió d´una hora de durada (només anar) molt recomenada per les vistes que podreu contemplar.

A la platja els infants trobaran un munt de recursos per jugar i investigar: una cova, restes d´una casa, una trinxera... L´accés a Cala Escorxada, d´uns 80 metres de longitud, només és possible per mar o mitjançant itineraris com el que vos presentam.
Si us animau, podeu seguir aquesta ruta fins a Cala´n Fustam separada de Cala Escorxada per la Punta de Sant Antoni. Ambdues són totalment verges perquè els seus camins d´accés són privats.

Toni Martinez ha dit...

Hola Queta,t'en recordes de una parella que hi havia davora sa caseta blanca a cala escorxada?.. a que no saps qui era!!
Per cert feliçitats has millorat moltissim sa calitat de ses teves fotos ,enhorabona!!

Conso Triay Coll ha dit...

Molt bé ,Queta!

El nostre objectiu ha dit...

Moltes gràcies. La veritat és que estic passant una època de crisi respecte el tema de la fotografia. Ara bé, uns comentaris com els vostres em donen alè per seguir aprenent. No oblideu que comparant amb voltros, jo som una inexperta total.

Anònim ha dit...

M´han agradat molt les fotografies que has fet, són precioses!